دانلود آهنگ جدید آزاد به نام کاناپه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید آزاد به نام کاناپه

 بازدید  ۲۳ خرداد ۱۳۹۵  دانلود آهنگ جدید
 
like(2)Dislike(0)
Azad - Kanapeh

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای آزاد به نام کاناپه با لینک مستقیم
دانلود آهنگ کاناپه از آزاد
دانلود آهنگ کاناپه با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Azaaad – Kanapeh

 

متن آهنگ آزاد کاناپه

بس کن دیگه کافیه دیوونه این چه بساطیه توی این خونه
تکرار روزای عذاب اور بی خوابی و قرص های خواب آور
یک ساله که میری رو اعصابم یک ساله رو کاناپه می خوابم
تو خنده هات از روزی اجباره دوست داشتنت باعث ازاره
خونسردی من حفظ ظاهر بود من جای مشتام روی دیواره
یه ساله من نصبت به تو بی اعتمادم یه ساله که احساسمو از دست دادم
قرص های اعصابم منو ترکم نکردن شاید شبیه تو منو درکم نکردن
♫♫♫
یه ساله من نصبت به تو بی اعتمادم یه ساله که احساسمو از دست دادم
قرص های اعصابم منو ترکم نکردن شاید شبیه تو منو درکم نکردن
یه ساله من نصبت به تو بی اعتمادم یه ساله که احساسمو از دست دادم
قرص های اعصابم منو ترکم نکردن شاید شبیه تو منو درکم نکردن

 



لینک های دانلود آهنگ :

 
DOWNLOAD 
MP3 128kb
 




:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید آزاد به نام کاناپه ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : دو شنبه 24 خرداد 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی